۹ دی ، قیام بصیرت و میثاق با ولایت بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده  نیروی زمینی ارتش گفت:  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام ، مردم و ولایت فقیه شکل گرفته  و ادامه مسیر می دهد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل ازروابط عمومینیروی هوایی ارتش  امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش بعد از ظهر روز یکشنبه در اجتماع دانشجویان دوره ی معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی که با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده، معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان نهاجا در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد،گفت:  قیام 9 دی حضوری آگاهانه و بسیار با معنا که نشان‌دهنده وحدت ملی و احساس مسئولیت مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

 وی افزود: ۹ دی، قیام بصیرت و میثاق ملت عزیز ایران با ولایت  و از ایام  به یاد ماندنی کشور عزیزمان به شمار می رود که  جا دارد با نگاهی دقیق وقایع این روز تحلیل و بررسی شود.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود  ضمن تسلیت ایام رحلت جانسوز پیامبر اعظم اسلام (ص) خاطرنشان کرد: آن حضرت به واسطه آزاد سازی همه ی حقایق آسمانی و الهی از سوی خداوند متعال برگزیده شدند  و ما ایشان را وارث نوح نبی و ابراهیم خلیل و موسی کلیم و عیسی روح الله می دانیم.

 وی ادامه داد: ما بایستی با الگو قرار دادن اخلاق نبوی و ائمه ی اطهار و پای بندی به الزامات اخلاقی،  ارتشی مقتدر و با عزّت تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام تشکیل داده و مدافعی لایق از خون شهیدان و مردم ولایت مدار ایران عزیزمان باشیم .

   امیر سرتیپ پوردستان پیروزی  انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از همان سیره و روش  رسول اکرم(ص)دانسته و افزود :  این نظام بر پایه اسلام ، مردم و ولایت فقیه تشکیل شده و با هدایت های حضرت امام خمینی (ره) در آغاز پیروزی و بعد از ایشان با تدابیر فقیه عالم و توانا حضرت امام خامنه ای عزیز( دامت برکاته)  ادامه مسیر می دهد.

 


وی ایستادگی همه جانبه ی ارتشیان دلاور ایران اسلامی از شروع انقلاب اسلامی  تا کنون را اصلی ترین عامل بازدارنده استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی دانست.

  فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان ضمن تاکید بر بهره گیری دانشجویان از علم روز و استفاده از فرصت های جوانی تصریح کرد: با توجه به تهدیدات جدید ،ارتش به دستاوردهای قابل توجهی با تکیه برتوان نیروهای متخصص خود دست پیدا کرده  و آماده پاسخ گویی به دشمنان انقلاب اسلامی در هر شرایط هستیم .   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا